solsken =)

Vi har kanon väder, solen skiner, härligt!
Har bestämt mig för att åka till stugan. Fick med mig stora sonen med efter mycket om och men ( finns ju inget internet där) men har lovat att han får följa sambon och dottern hem OM dom kommer i kväll efter deras jobb. Men först ska vi svänga förbi Öregrund, där jag lyckas få en klipptid åt honom. Något som verkligen behövs! Så här långhårig va det länge sen han va. Vi ska på barndop på söndag och då måste han ju vara snygg :)  Det blir nog en glass när vi är i Öregrund och lite båttitt för mig och lilla sonen =)

Så får se när jag skriver igen, tror jag kommer hem i morgon kväll =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har jag en tävling där du kan vinna en Henley Klocka med läderarmband & Diamante i samarbete med Swefox..



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor.html



Var med ;)

2009-08-04 @ 14:04:28
Postat av: Nina

vad mysigt att bara sticka iväg sådär när man känner för det.. fast det kan ju vi göra åxå i och för sig, men husvagnen ;)



kramkram

2009-08-04 @ 20:17:54
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0