söndagsmorgon

Har sovit skapligt trots att jag har funderat på stora sonen. Varför kan ni ju undra...Jo igår så åkte han iväg till en kompis som fyllt 18 och ska ha "kalas". Jag behövde inte köra som man alltid gör annars när man bor på landet ;)  Utan det kommer ett gäng med kompisar varav en just fått körkort :) Bara en sån sak kan få en gammalmamma orolig ;)  Sen ska han vara borta tills i dag....Lite orolig blir man allt ;)  MEN sa åt honom att ringa om det är något så har sovit med alla telefoner på nattdugsbordet ;)  Men ingen har ringt så allt är väl bra =)  Bara att inse att han snart är vuxen ;)

Men ut och köra "ungar" blev det i allfall ;) Dottern skulle på bio men hade lite tur ;) Hon åkte med en kompis som bor i "samma skog" så behövde bara hämta. Dom såg The Proposal  och tyckte den va bra.

A ville inte ha sovmorgon i morse utan vakna en timme tidigare än på länge ;)  Så nu har vi sett barntv i 2 timmar. Men nu börjar dom andra vakna så snart är det frukost. Idag blir det inne igen för i dag känns det som vi har höst här. Inget regn men blåst och gråare än grått :(  Kanske passar bra för har en massa inne gregs att fixa med.

Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

hej hej..

oooja, jag förstår dina tankar. .. hur gammal är din son?? jag håller ju på att ställa in mig på att dessa dagar kommer nog snart..:) min grabb är 16½ år nu... pust.. hur orkar en mammas nerver detta, hihi....



hoppas allt är fint med er, kramar

2009-08-16 @ 12:29:40
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Att ha det gott

Jag känner igen det där

Våran minsta är ju 15 och har tre äldre syskon

2009-08-16 @ 15:43:52
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0