tävling igen....

Hittar så många tävlingar som jag gärna är med i. Har funderat fram och tillbaka hur jag ska göra, skaffa en tävlingsblogg, ha en tävling om dagen eller samla ihop många tävlingar och skriva ett inlägg i veckan. Vad tycker ni?

Här kommer iallafall en tävling på jätte tuffa bestik med traktorer och andra fordon. Skulle passa A perfetkt;)

Skit skit skit!  Här ska det vara en bild som jag fixat och trixat för att få hit och så trasslar blogg.se så jag får inte hit den...........Försöker få hit bilden igen senare. Men om ni går in och kollar hennes blogg så ser ni dom.



Jaja men här kommer texten:

Jag är med och tävlar hos creyla.blogg.se om ett par tuffa bestik från www.coolstuff.se.
Va med och tävla HÄR  du också. 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja, man kan ju tycka det. Dom är dock snåla med tiden på kommunen. Vi fick ändå lite längre period denna gången. Förut har dom tagit två månader åt gången. :oP



Det är ett evigt tjatatnde för att få det man har rätt till.



Hoppas ni får en fin dag idag.

Och lycka till med tävlingen!

Kram

2009-08-27 @ 09:52:00
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0