torsdag med sol =)

Hurra vi fick värme och solsken idag också, även fast det inte såg så ut i morse =) 

A vakna tidigt redan vid 6 och så ville han att vi skulle gå upp :(    Han drar av mig täcket och kommer med morgonrocken så det är inte så mycket att välja på ;)

Vi tog det lugnt på förmiddagen, titta lite på tv och dansa till Mora Träsk =)  Sen när dolen kom så tog vi en sväng på cykeln idag också =)

Pass på att grilla och äta ute i solen, kanske blev säsongens sista. Ska dock bli fint väder i morgon när jag kollar vädret men då är varken jag eller stora sonen hemma.  Han ska åka till stan med några kompisar efter skolan, köpa jeans, sen ska han stanna hos en kompis över natten.

Här även passat på att tvätta massor idag, det har torkat så bra i solen och vinden. Det är sånt som är härligt tycker jag =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! =)

Jag har nu en tävling i samarbete med Shimmer

där jag lottar ut en härlig Goodiebag.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-4.html



Vad gärna med och tävla.

Kram//M

2009-08-21 @ 00:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0