torsdagsmorgon med solsken =)

Solen skiner både inne och ute idag =)  Igår fick vi hem A;s nya säng. Eller nya det beror på hur man ser det, det är en säng som vi fått låna av min kusin P som någon av hennes flickor haft ( dom har varsin och jag vet inte vems denna är), det är hennes pappa som gjort sängarna. Men för A är det en ny säng. Vi bäddade och fixa, A vad med hela tiden. Man funderar ju på hur det ska gå, men han somna , visserligen tog det lite tid men det hade jag räknat med, i den nya sängen och sov där hela natten utan ett ljud =)  Så idag är vi pigga och glada alla tre ;)

Solen skiner ute idag också =)  Så kanske, kanske blir det en sväng till stugan idag också, fast bara över dagen. Ska på dop på söndag och jag har fått till uppdrag efter att syrran "misslyckade" med att hitta present. Så tänkte ta stugan efter besöket i lilla staden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0