tur till staden

Tog den har snygga killen   och drog till stan =)  Tidigt på förmiddagen.  Stora sonen ringde och sa att dom slutat så han hängde också med, men åkte hem efter han fått lite lunch ;)   Hämta upp mamma och stora sonen på vägen;)

Blev inte mycket shoppat, har däremot fått många tips på vad jag vill ha;)  Så ska nu kolla igenom och kolla vad som finns innan det blir en tur igen.  Fast som vanligt är det mest till A jag kollar. Har fått en ny favorit affär i Lindex  hittade många fina tunikor där som jag har kunnat tänkt mig =)

Åt en mycket god lunch på en mysig restaurang som jag inte minns namnet på :(  Den ligger mitt emot Village för er som hittar i Uppsala ;) Dom hade uteservering, det va så skönt att sitta ute i solen.   För min del blev det ceacarsallad, svårt att ta en bra bild när solen sken så härligt=)

På vägen hem så sprang en älg över vägen.    Har tagit bilden genom bilrutan, va rädd att älgen skulle försvinna innan jag hann ta kort ;)

Kommentarer
Postat av: Nina

mmm, Lindex har mycket fint!



kram

2009-08-19 @ 21:55:23
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0