håret

Ännu en dag med solsken =)  Att det sen är fredag gör det ju inte sämre =)  Fast jag jobbar i helgen försås :(  Hoppas det inte blir för länge på söndag för då ska vi på barndop på eftermiddagen.

I dag har vi inga planer alls =) Känns rätt skönt
Hmm kom just på att ja ska tona håret i kväll, måste ju vara snygg tills på söndag ;)  Och i morgon har jag nog mindre med tid. Vet inte om jag skrivit om det tidigare men jag beställde toning på www.forhair.se sist, billigare än hos min frissa och fort gick det också =)  Bra när man bor på landet att få det i brevlåda och inte behöva åka till "stan". Såg att dom även hade dips produkter, använder deras spray mousse och det börjar bli dax att beställa en ny.  Shampo och balsam använder jag Aussie, Miracle Moist. Jag vann nu shampoot hos Hanna. Tycker att mitt hår har blivit mjukt och inte så torrt.  Har planer på att köpa inpackningen vid nästa lön ;)  Det köper jag på www.kicks.se


ps. www.forhair.se tar inte betalt för frakten, ett stort plus =)

Kommentarer
Postat av: Marlene

Ja det är så gott med hembakade bullar! :-)

Hihi, tack!

Kram

2009-08-07 @ 10:46:28
URL: http://marlenesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0