091203

Hmm inte gjort allt jag tänkt hinna, men har i allafall fått det lite juligare här hemma =)  A och jag har hunnit myst massor också =)  Har hunnit lite av det vanliga görat också....

Nu står en lasagne i ugnen så när dom andra kommer hem så ska vi äta. A har redan besämt att vi ska tända en massa ljus. Självklart har han varit med mig och fixa maten. Så fort han ser att jag tar på mig förkläddet kommer han "sättande" vill få hjälp med att sätta på sig sitt förklädde slapar fram sin stol och ska stå brevid mig och röra i grytorna =)

Efter maten så är det ju dax att förbereda sig för träningen med sveriges strakaste kvinna, Anna Rosen. Som jag skrev tidigare både kul och lite "läskigt" undrar om man kommer att kunna gå i morgon ;)



Har kollat lite på nätet efter lite julklappar, tror jag kommit på några flera. Men tycker att det är svårt till syrrans tonårs tjejer, för att inte tala om killarna på 7 och 1 som även fyller år nu i december....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0