annandagjul

Åh så mycket roligt som händer. Tyvärr hinner jag inte skriva så mycket här..... Julafton blev nästan så som jag trodde. Vi hade en mysig dag med en massa rilga människor. Gårdagen började med en sovmorgon. Sen blev det en småplock, slöande i soffan. På kvällen kom A;s fadder med ett stort paket =) A blev stormförtjust när han öppna, Sambon och jag något mindre ;) I paketet fanns ett trumset =) Ja vad ska man säga, han är för härlig faddern ;) Han har inga barn om någon undrar...... Idag har jag jobbat, mycket folk va det där. Som tur va hade vi inget planerat efteråt för det blev en långdag. Imorgon däremot så ska vi till mina föräldrar på lite jul, syster med familj kommer upp från småland. Nu sätter Sambon på en Beck film tror den heter "Cellisten" få se om den är någe bra. Vi såg "Prästen" härom kvällen. PS är det bara jag som inte får till det något snyggt här på bloggen. "Konstig" text och kan inte lägga in några bilder :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0