anna dagen

Dagen igår blev nästan som väntat. Hitta några julklappar till men inte alla. Några jag planerat att köpa va slut...tur att dom flesta affärer har netbutiker för där fanns det jag skulle ha. Så dom är nu på väg till mig  =)

Idag har det varit sista dagens om fluortant för den här gången. Skönt även fast jag som sagt gillar att vara ute skolorna.

Åkte sen en sväng till mamma innan jag kunde hämta A på dagis, sovtid. Där va även min morfars bror och hälsa på. Träffats inte så ofta för han flyttar ofta och bor just nu Hälsingland, annars brukar han på i Spanien på vintrarna =)  Han är konstnär.   Den här tavlan har han målat åt mig.


Om man gör som förr i tiden så ska lutfisken läggas i blöt idag. Förrut när vi köpte halv gris så här till jul så la jag även skinkan i saltlake på annadagen. Nu ska jag bara komma ihåg att gratta syrran som heter anna i andra namn idag ;)

Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

Jag heter också Anna i andranamn, så jag har firat mig själv lite idag ;-) Ha en mysig kväll!

2009-12-09 @ 18:40:46
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

grattisgrattis till dig med =)

Fin tavla!

2009-12-09 @ 22:18:46
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Vilken underbar tavla, den ska du vara rädd om :-)

Och ja, att få begagnade knappt använda kläder är rena julafton, dessutom känns det bra i kroppen, mindre konsumtion och bra för miljön :-) Kram!

2009-12-10 @ 08:56:50
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0