fredagskväll

Gårdagen va toppen.

Kul att vara på jobbet igen, har ju varit ute i skolorna dom senaste veckorna.

Sen va det Luciafriande på daigs. Tyvärr ville inte A klä på sig tomtekläderna och vara med i lussetåget. Men jag förstår honom, han hade sovit tills det va dax att byta om och då va det fullt med föräldrar där. Men vi hade mysigt ändå =)  Satt i vårat knä och titta på dom andra barnen. Och sen va det dax för fika.

Så va det dax att träffa Stora sonen och lämna över datorn till honom han ska vara några kompisar i helgen och LANa. 

Därefter hade  A och jag turen och få mera fika hos min kusin när jag skulle leverera ägg från grannen till henne. Lukta gott i näsan när vi kom för hon baka matbröd =) Passa även på att prata och umgås en stund.

Åkte sen hem och hade mys i tv soffan med Sambon.

Bättre fredag än så kan man väl inte önska sig =)

Nu är det lördagmorgon och vi sitter och tittar på julkalendern och har en mysmorgon.


Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

Låter som om ni också hade en mysig luciadag igår :-) Ska bli ännu mysigare imorgon då den "riktiga" luciadagen är! Ha en skön lördagkväll!

2009-12-12 @ 19:15:47
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0