GOD JUL !

GOD JUL ÖNSKAR JAG ER ALLA! HOPPAS NI FÅR EN HÄRLIG JULAFTON. HÄR BÖRJAR VI SNART MED EN MYSFRUKOST. A OCH JAG SITTER JUST NU OCH TITTAR PÅ PETTSON OCH FINDUS SOM A FICK I STRUMPAN ;) SEN SKA VI ÅKA TILL KYRKAN OCH GÖRA IORDNING JULKRUBBAN. DET ÄR EN TRADITON SOM JAG GJORT SEN DOM STORA BARNEN VA SMÅ (allstå vi är inte ensamma, utan det är som en barngudstjänst där alla barnen får hjälpa till och ställa iordning krubban). NÄR DET ÄR SLUT DÄR SÅ GÅR VI TILL EN AV MINA KUSINER SOM BJUDER PÅ FIKA OCH EN MASSA JULSTÄMMINIG =) DÄR ÄR VI MÅNGA SLÄKTINGAR SOM TRÄFFAS, NÅGOT JAG TYCKER ÄR JÄTTE KUL. SEN HEM OCH SÅ PÅ KALLE ANKA, NÅGOT JAG INTE GJORT PÅ MÅNGA ÅR (jag brukar slå in julklappar då...men iår är jag redan färdig=). NÄR KALLE ÄR SLUT SÅ SKA VI TILL SVÄRMOR PÅ JULMAT, MUMS. DÄR KOMMER ÄVEN TOMTEN ATT HITTA OSS =) NÄR DOM ANDRA GÅR OCH KÄGGER SIG IKVÄLL SÅ TAR JAG NOG MED MIG SVÄRMOR OCH ÅKER PÅ MIDNATTSMÄSSA. DET BRUKAR VARA SÅ VACKER MED ALL JULMUSIK. JA DET HÄR ÄR NOG HUR MIN DAG KOMMER ATT SE UT IDAG, FÅ SE OM DET BLIR NÅGRA ÖVERASKNINGAR....

Kommentarer
Postat av: Camilla

God Jul! Hoppas du får en fin julafton med familjen, god mat, mys, avkoppling och vila.

Kram Camilla

2009-12-24 @ 10:15:34
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Att ha det gott

Hoppas att ni haft en fin juldag

2009-12-25 @ 19:54:12
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Tittar in och önskar en god fortsättning på julfirandet, många varma kramar!!

2009-12-25 @ 22:00:08
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0