kväller äntligen...

I dag har A äntligen fått sin svininfluensavaccinspruta. Han va så duktig sa inte ett dugg, såg mest ut att undra vad sköterskan sysla med ;)  Han fick ett klistermärke för han va så duktig =)  Verkar inte ha några "efterbesvär" heller ännu, skönt. Vill inte att "goosen" ska ha ont :(

Har även äntligen fått rumpan ur och letat upp kort till almenackan som mormor brukar få i julklapp =)  Ska skicka dom till syrran som brukar fixa den men det va så många så det tar tid.....

Den andra syrran har jag "pratat" med vis msn, hon har äntligen börjat facebookat och hittat massor med gamla kompisar. Så vi satt där och prata om det en långstund. Hade tänkt säga upp min prenumeration på Vi föräldrar som jag inte heller hinner läsa och kom igår men inte urpackad ur plasten.....Får väl ta ur räkningen i allaflall så den blir betald.

Har även fått ett paket på posten idag, ett jättefint ett. Har tagit kort men hittar inte sladden så dom bilderna får ni vänta på....Paketet va min vinst från Uttan många fina saker som ni också får se i morgon (hoppas jag).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0