lördagmorgon

Tänk er inatt har A sovit hela natteni sin säng....Somnade som vanligt i vår säng men lyftes över (som vanligt) när vi skulle lägga oss och sen vakna han inte förrän vid 6 då kom han över till våran säng där låg vi och mös nästan i trekvart =)  Tänk så skönt att få sova en hel natt, nästan så jag inte minns hur det kändes ;)

När vi kom ner så luktade det så gott från hyacinterna. Börjar få lite julkänslor =)  A och jag gjorde pepparkaksdeg igår så idag blir det nog pepparkaksbak. Dottern och jag prata lite löst om att koka knäck också ;)  Få se om hon har tid att vara med eller om jag får göra det själv.  Mycket i skolan nu så här på slutet av terminen. Det är mycket i hennes kör också, två uppvisningar innan jul och så en massa träningar innan dess förstås. I morgon ska hon och kören  åka till Stockholm och lyssna på något som jag förstås inte minns nu :(  Dom ska göra det som julavslutning dom har ätit julbord andra år men som sagt i år blev det musik istället.

Hmmm det där med träningsvärk sen i torsdag, ja vad ska man säga, jo det känns att jag tränat ;)  Tyckte ändå inte vi tog i så "hårt", "lekte" mest. Vi delades upp i två lag och körde en slags stafett och sen blev det några par övningar. Roligt hade vi i allafall. Känner mig jätte sugen på att träna, synd att vi har juluppehåll just nu och det känns inte som det är läge för att leta upp något nytt ställe att träna på. Finns ju lite att göra hemma också ;)  Får försöka komma igång med mina stavgångspromenader igen....

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Här är det likadant massor för dotter i skolan nu

Jag minns den tiden när sängen var full av ungar

2009-12-05 @ 10:27:38
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Visst är sådana nätter underbara?! Man tror nästan något hänt när de inte kommer tassande eller vaknar. Vi fick sovmorgon till 8.30, det har ALDRIG hänt förr, så jag är lycklig än ;-)

Blev en skinkmacka på julbordet, men i övrigt var det en stor besvikelse, så nu längtar jag efter mammas julmat!



Här har första omgången hyacinter blommat ut, så i morgon får jag köpa nya. Tror nog att det blir pepparkaksbak här i morgon, blev så sugen! Nu glögg och lite filmmys!



KRAM KRAM

2009-12-05 @ 18:40:43
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0