mera julklappsköp

Det blev en heldag igår. Först vara fluortant, sen tog vi en långpromenad ( så där fick jag lite "träning") innan det va dax att vara fluortant på nästa skola =)

Handla mat innan jag åkte och hämta A, Dottern och mamma sen bar det av till Thuns där det inhandlades lite julklappar. Tyvärr inte alla....och en måste ha hamnat någon annanstans än i shoppingkorgen för den är inte med hem :( Som tur är har jag inte betalt den heller. Där stängdes det kl 20,00 vi satte oss i bilen 19,50, hmmm, efter att släppt av mamma efter halva vägen så va vi hemma vid 21. Packa ur bilen, kollat mailen, betalt lite smycken som jag köpt av Hanna, pratat med Stora sonen och pussat på Sambon sen va det dax för sängen.

Dagen i dag blir något liknande. Eftersom jag egentligen har ledig dag idag så är jag bara med i en skola och är fluortant. Men sen bär det av till stan med Sambon där vi ska leta upp lite mera julklappar har några som jag vet och massor som jag inte har en anning om....Syrrans tonårsdottrar är det svårast att hitta på något till. Någon som har ett förslag?


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tack smilla för de söta orden!

massa kram till dig från mig!

2009-12-08 @ 11:31:40
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Carolina - Vinn ekotofflor och valfri body/tröja i min Julkalender idag!

Hej! Du var med i en utlottning om en valfri body/tröja från Babykungen för några dagar sen, nu tänkte jag bara tipsa om att idag så är Babykungen återigen sponsorer och du har en ny chans att vinna om du vill vara med! ;)

2009-12-09 @ 13:02:50
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0