paket

Nu är det bara soffan kvar =)  Har varit fullt upp idag. Börja fixa fluoren i två skolor först sen har vi en paus på 1,5 timme. Då passa vi på att ta en promenad i det kalla vädret idag, stanna till en sväng på Bettans hembageri där blev det en leverpastejmacka och the. Det är ju veckans sista dag så vi festa även på en pecannötpajsbit =)

När vi va färdiga innan A vakna på dagis så stanna jag till hos syrran, skulle hämta jultidningarna, där fick jag en macka innan hemfärd. Kul att träffas det va ett tag sen nu. Hon va hemma med sjuka barn idag. Stackars J va sjuk.

Det va det här fina paketet jag fick i lådan igår.


Minns ni vad som fanns i ?


 japp dessa fina saker =) Tack så mycket Uttan, än så länge är det bara dessa julsaker som är framme. Eller inte riktigt adventsljusen är ju framme. Men i morgon tänker jag plocka fram lite mera, för då är jag ju ledig hela dagen, inget inbokat ännu i allafall =)

Kommentarer
Postat av: Uttan

Hej!

Så bra att paketet kommit fram!

Här plockas det fram jul varje dag och i dag har jag köpt en tomte till,,,,,å jag som redan har så många.



Kram!

2009-12-02 @ 21:47:57
URL: http://hemmahosuttan.blogspot.com/
Postat av: Amlon

Varje gång jag är in här så har du vunnit nåt känns det som. Tur-gumma! ;)

2009-12-02 @ 22:06:14
URL: http://amlon.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Vilket härligt paket och fin vinst, alltid kul med något annat än räkningar i lådan...

Ja, du kursen var ruggit bra, och allt gjorde vi inom loppet av tre timmar :-) Så det var lite stressigt måste jag medge! Stor kram

2009-12-03 @ 07:59:23
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0