söndagsmorgon

I dag hade jag turen att få sovmorgon, Sambon tog med A upp. Fast trott eller ej A vakna bara en sväng vid kl4 och hitta inte nappen sen sov han i sin säng ända till kl6,15 idag 

vet inte vad som hänt med datorn.... får bara kursiv stil och inga stora bokstäver....undra om det är något jag gjort eller om A har varit här. men kolla nu gick det att skriva ett stort A. konstigt.....

har inte gjort så mycket ännu, bara ätit en mysfrukost med en massa ljus .

strax är det dax för duschen för idag ska vi åka på tårtkalas. sambons kusins fru fyller 40 och hon bjuder på just tårtkals. roligt tycker jag.


bställde julkort att skcika i går tror ni dom hinner komma innan det är dax att skicka dom ?  på fujidirekt.se/portofritt va dom just portofria och kostar 2,95 st  coh då fick man valfri text på s¨å jag slipper skriva dom också. brukar vara fullt upp att skriva alla adresser ändå ;)


Kommentarer
Postat av: sessan ☆

Vilken mys morgon, riktigt så man skall ha det i advents tiden ;)



Hoppas tårtkalaset var mysigt ehuummm Gott ;D



Julkort ja, det skulle man ju fixa också......



Kram kram

2009-12-06 @ 16:56:53
URL: http://sessanochprinsessan.com
Postat av: Carolina

Nu är vinnaren av lucka 5 dragen och presenterad i bloggen, kika in och se om det var du som vann en valfri body/tröja från Babykungen!

Passa även på att delta i dagens lucka, en adventstävling och följ kalendern - det finns många FINA priser kvar att vinna! :-)

2009-12-06 @ 20:13:12
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0