torsdag

Ledig dag i dag!  Ätit frukost med Dottern känns som det va en evighet sen sist. Hittils så har jag och A mest bara myst omkring men nu är det dax att börja göra något ;)  Hörde just tvättmaskinen pipa och tala om att den är färdig och vill bli utplockad ;) 

Ska till frissan på eftermiddagen, då ska A få vara hos mamma, där även en kusin skulle vara efter skolan så A kommer att ha det toppen.  Efter frissan så kommer jag ha några timmar att göra vad jag vill på innan jag ska på julfest på jobbet ( eftersom det är på samma ställe och jag har en bit att åka så stannar jag kvar). Tänkte försöka hitta dom sista julklapparna, få se hur det nu går....


Kommentarer
Postat av: Nina

låter som att du har en rolig dag att se fram emot!



hoppas håret blir bra och att du hittar några klappar och såklart att julmaten smakar bra!



kram!

2009-12-17 @ 10:45:32
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0