torsdag

Ledig dag men ingen sovmorgon här inte, A bestämde sig för att vakna som vanlig....men lite tur hade jag, Sambon tog med honom upp när det va dax för honom att gå upp på det viset fick jag ligga kvar en halv timme till och den va guld värd, jag hann somna om =)

Vi har ännu kallare ute idag och väldigt vackert =) Med all rimfrost, för min del räcker det med rimfrost har inget behov av en massa snö ;)  Fast tror att A skulle bli ledsen om det inte kom någon snö .....

Har en massa småplock inbokade idag och sen är det ju träning i kväll med sveriges starkaste kvinna som ledare =) Undrar hur det kommer att gå, om jag kommer att kunna gå i morgon ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

god morgon ..:)



riimfrosten är sååå vacker men jag håller med din lilla A, jag vill ha snö.. Massor av snö ..;)



hoppas du får en fin ledig dag och ge gärnet ikväll på träningen, träna lite för mig med, hihi...



KRAM

2009-12-03 @ 09:09:30
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0