090207

Det blev scones till frukost. Så förvånade alla blev, det hör inte till vanligheterna att det severas varma scones till frukost :)
Men nu sa jag att nu har jag gjort sånästa gång är det någon annans tur. Såg scones recept på i Vår kokbok och i sonens gamla hemkunskapsbok men till sist blev det från Jennies sida Kalasgott . Hon hade många olika smaksättningar på sina scones men mina blev helt neutrala. Men det blev som sagt kalasgott ;)

Varit fram till svärföräldrarna på fika. Sen gick stora sonen ut med min svärfar och sköt lerduvor. Sonen går ju på jägarskola och nästa helg så ska dom skjuta lerduvor på kursen och han behövde träna.

Sen gick jag hem och vänta in mina auktioner på tradera som gick ut idag. Jag hade tur och har nog gått med vinst på kläderna också. Har några som går ut i morgon också, få se hur det blir med dom. Har i allafall fått bud på en overall redan. Så nu ska har packas och vägas,  sedan maila till köparna om portot. Hade nästat börjat misströsta när jag aldrig fick några bud men känns som jag är på gång igen, har redan lagt upp några nya auktioner och har plockat fram kameran för att ta kort på fler kläder som jag hittat när jag plockat ur garderoben.

Dottern har börjat fixa middagen idag blir det Falafell något hon gillar men inte jag, hmm. Men man äter ju ändå när man slipper göra iordning maten själv ;)

Nä nu ska jag städa undan lite också för vi får kanske några kompisar som kommer hit i kväll och tittar på melodifestivalen. "Frun" i huset jobbar fram till halv fem och ska jobba i morgon också så vi får se om hon orkar ta sig ut ;) Dom har en liten kille som är är ½år yngre än A så dom brukar ha det kul ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0