barnvagnsparad =)

I dag har jag hunnit med massor i muna mått mätt ;)
Började dagen med damsuga övervåningen, ja inte doterns rum det får hon göra själv ;)  Sen när vi skulle till och äta mellis ringde svägerskan och undra om vi skulle gå en sväng men först fika lite hos dom. Och ett sånt erbjudande säger åtminnstone inte jag nej till. Så sagt och gjort A och jag klädde på oss och gick 1 km dit på en liten fika. Det kom även ett par killar dit ;) en på 1 år och hans pappa. Så sen gick vi, tre barnvagnar och tre hundar på rad. Det blev nog 2km denna sväng. Jag är ju så dålig på fåglar och sånt men pappan som va med är duktig på sånt. Så han berätta vad vi såg och hörde för något. Vi såg bla två havsörnar. Så maffiga dom är. Dom hade jag nog visserligen kännt igen själv men inte varit hundra säker på att det just va havsörnar.
 
Så här såg vi ut på vägen, en barnvagnsparad ;)  A håller som bäst på att somna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0