090216 jobbdagens

Som vanligt när jag jobbar så kommer här en dagens.

Humör: trött
Gjort:  inte mycket, duschat
Planer:  jobba......aerobic i kväll, ska bli så kul
Ser på: dataskärmen
Lyssnar på: surret och tystnaden ( en av fördelarna med landet , här blir det tyst )
Läser: kollat tradera, hade auktioner som gick ut igår efter jag gick och la mig
Dricker: kranvatten
Äter: havregrynsgröt med rårivet äpple, börjar tycka det är ok ;)
Bästa: sportlov här nu
Sämsta: nä kan inte komma på något just nu
Barn: sover, dottern är hos sin pappa men kommer hem idag, längtar lite
Väder: svart ute men 5 minus

Kommentarer
Postat av: Amanda

Aerobics är skoj, men det var länge sen jag själv var på det! =)

2009-02-16 @ 14:08:24
URL: http://shoppingbloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0