dagens 090226

Här kommer en dagens fast jag inte jobbar ;) , det har ju annars blivit såna när jag jobbar som ni kanske märkt.   Jobba igår och ska jobba på lördag, då kanske det kommer en igen ;)

 Humör: Bra, lite trött, A sov som bäst när det va dax att gå upp ( och inte tidigare när jag ville sova,hmmm)
Gjort:  Inte mycket, fixat frukost och ätit. Kollat bloggar och mailen förstås =)
Planer:  Besikta bilen, som jag inte tror det kommer att gå så bra för :( Skjutsa svärmor som ska till mitt jobb, så då tänker A och jag hälsa på, länge sen A va där.
Ser på:  Dataskärmen och barnkanalen på tv, fast A har gått härifrån så jag kanske ska byta till Nyhetsmorgon.
Lyssnar på:  A som är i lekrummet.
Läser:  Mailen och bloggar.
Dricker:  Just druckit ett glass kranvatten.
Äter:   Tallrik havregrynsgröt.

Bästa:  Yogan i kväll och kanske blir det även teampower, jag hoppas .
Sämsta:  bilbesiktningen eftersom jag tror att det inte kommer att gå bra :(
Barn:  Dom stora på väg till skolan och A luktar som han behöver byta blöja.
Väder: Nollgradigt och ljusgrått med inslag av blått på himlen, inte så tokigt med andra ord ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0