Fy och blää

Så känner jag mig idag. Bara vill äta helst choklad......Men äter ALLT.  Hur kommer det att gå i morgon på vägningen. :(

Kallt idag minus 12 grader så vi har inte varit ute något idag, ännu, vi får se om jag tar med mig A ut senare efter han sovit.
Jag ska hämta in ved, det är så mysigt med kaminen som brinner. Spar ju lite pengar också nu när det är så kallt. Vi värmer ju annars med el och solvärme och nu är det ju inte så mycket sol ;)

Sitter framför tv och ser "Efter 10" där har man just sett MiniMarkets höst kläder. Så mycket snyggt! Men inget som passa för mig här ute i skogen, tyvärr. Ska ju visserligen börja jobba och ut och träffa folk i höst, men åker bil själv och byter om till arbetskläder när man kommer fram så nä det blir nog inga nya kläder från Minimarket för mig.

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Jag vill också bo i skogen

2009-02-03 @ 13:17:41
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0