kalas+tradera

Det blev både en tur med damsugaren och med golvmoppen, så skönt det känns efteråt ;) Fast det blev bara nere våningen , får ta över våningen i morgon eller nåt....

Har varit en sväng till viktväktarna +-0 Får ses som ett bra resultat den här veckan, som inte varit den bästa med tänkte på viktnedgång. Har ju hunnit stoppa in mycket onyttigt i munen MEN har ju faktiskt varit och tränat en gång också ;)

Efter viktkollen så bar det av på kalas (passande va ). Ett kusinbarn som fyllde tonåring, oj så tiden går fort, kommer ju ihåg när man själv fyllde 13. Kul att vara där och träffa en massa släkt. Dom hade ett Wii Gitarr hero med ett trumset som A gillade skarpt. Han satt vid dom nästan hela tiden och "slog", skaka på huvudet som den värsta hårdrockaren =) Man kan ju nästan tro att vi gör så hemma =)

Tyvärr har jag inte fått några bud på mina tradera auktioner. Känns lite trist.... Undrar om jag satt för höga utropspriser även fast jag bad syrra kolla. Hon är ett riktigt "tradera proffs" så jag bad henne kolla mina annonser. Eller så väntar alla in slutspurten, man kan ju alltid hoppas. Har visserligen fått ett mail om en av annonserna där dom erbjöd sig köpa plagget utan auktion, men sånt gillar jag inte. Först och främst så är det emot traderas regler och som ¨fallet va nu så skulle personen tjäna på att lägga det utgångsbud som jag angivit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0