lördagmorgon

Skönt med lördagar även fast jag inte jobbbar så mycket ;)  Idag har jag varit uppe med A men det har varit helt OK. Nu är det dax at fixa lite gröt till honom. Kom just på att det inte finns något tinad mjukbröd = ett måste på helg mornar. Funderar på om jag ska slänga ihop lite scones till frukosten. Ja vi får se.....

Har tränningsvärk, en skön känsla trots allt. Har nog inte berättat att före yogan i torsdags va vi på ett Team power pass ( liknar Bodypump men är gymmix namn ) Jätte kul sån gillar jag verkligen. Hade nästan inga tyngder på alls men det känns ändå i kroppen,hmmm :)  Hoppas att dom andra också vill fortsätta med det så vi kan samåka. Hoppas hoppas. Hellre det än afroaerbocsen på måndagar även fast det också va kul.

Det är "massor" med nysnö ute så det blir nog åtminnstone en pulkatur i dag =)

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Jag bakade scones igår kväll

och havrekakor Tyvärr de är såå goda

Skulle ha nöjt mig med scones

2009-02-07 @ 11:35:55
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0