onsdag

Inatt har A sovit riktigt bra. Vakna förstås vid 4 och ville ha välling men det är lätt att fixa, värre är det när han bara gråter och inget hjälper men det klara vi oss i från i natt.

Vi har varit ute en sväng idag inte lika kallt som igår. A är så myssig´, går runt och kollar, idag skulle han sopa med kvasten. Den är i största laget för honom men han fixa det ;) Vi tog även en promenad med pulkan, idag somna han inte men när vi skulle gå in va han så trött och ville absolut ingeting. La sig bara på golvet och "kinka". Men med lite mat i magen så blev det bättre =)
Nu sover han middag , jag somna också som tur va pep tvättmaskin att den va färdig så det blev inte en så lång tupplur för mig. Jag har planer på en sväng med dammsugaren skulle behöva torka golven också, få se hur mycket jag hinner.

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Ha en fin dag

2009-02-04 @ 14:02:35
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: Tess

Hmm..vad duktig du é som går hos vv!! Funderar på att ta mig dit på tisdag..



Ha en bra helg

Kram

2009-02-06 @ 09:31:57
URL: http://theresewihlner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0