skön söndag

Har hunnit med ett besök hos svärmor och svärfar. Dom bjöd på hemmagjorda minisemlor, smask!  Min första semla för i år.

A och jag tog en pulkapromenad på vägen hem, han somna så det blev inte en så lång tur.

Tog med mig lite ved in så nu sitter jag vid en varm kamin och myser men bara en kort stund har tänkt hinna med massor idag men det blir nog som det brukar ;) inte så mycket gjort.

Ska snart i allafall beställa från Oriflame. Ni som läst min blogg ett tag vet att jag säljer deras saker men har funderingar på att sluta. Inte för att jag inte gillar deras grejor utan mera för att jag vill prova något annat. Jag har sålt Oriflame sen december 1989 så jag har 20 års jubileum till jul. hihi. Har funderingar på att prova Mary Kays produkter, något som har testat ?  Har mest tänkt att bara använda dom men är det någon som vet hur det är att vara säljare hos dom så berätta gärna för mig.

Detta fina turkosa sett har jag missat tidigare men nu är det utförsäljning på det . Så jag tänkte slå till blir nog snyggt till sommaren eller vad tror ni ?
  49 kr för halsbandet och 39 kr för armbandet låter väl som ett kap. Men vi får se om det finns något kvar, jag brukar ha lite otur när det gäller utförsäljningar......

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Jag har använt Mary Kay(använder)

Jag tycker det är bäst

Jag var påväg att börja sälja

Har varit på deras info och deras möte för säljare som de har en gång i veckan

De har så jättekul och trevligt på mötena

Om du vill börja har jag en kompis som kan hjälpa dig att komma igång Hon har sina träffar här i Uppsala

2009-02-01 @ 18:40:25
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0