söndag =)

Det har varit en härlig söndag så här långt =)
A låg kvar i sängen ända till 7,20, det va länge sen och nej han sov inte men kunde vara kvar i sängen. Lång frukost men utan varma scones i dag ;)  Sen va A och jag ute i över en timme och greja och lekte. Vi gick en liten pulkapromenad också.När vi kom in va det dax för lunch för hans del för han va så trött så det v ingen ide att vänta på våran lunch.
Nu har det kommit en kompis hit till sambon. Vi har ätit varma mackor till lunch och stora sonen har gjort ett stort fat med Chokladbollar som vi tog till efterrätt ;) Ett bra recept när man ska tänka på vikten det är inte så mycket margarin i det utan lite mjölk också.  Kanske lägger ut receptet senare....
Jag har också "matat" Herman i dag ;)  Fick en vänskapskaka av mamma i fredags som nu ska pysslas om och i dag va "han" lite "hungrig", hihi.

Nu är det dax att fixa lite med dom auktioner som jag fick sålda i helgen (har även några som går ut i kväll+att jag läggt in några i går kväll). Inga dyra saker så det blir nog mera jobb än pengar men vi blir ju av med sakerna här hemifrån. Jag kan ju inte kasta något som fortfarande är helt och funkar, det är en av mina stora laster, tyvärr.....Försöker ge bort om det är något jag vet någon annan vill ha annars så får det stå kvar i någon låda och bara ta plats och det är något vi har ont om, plats allstå.
En av köparna får jag bara tillbaka mailet ifrån, ska försöka från en annan mail adress idag annars får jag väl ringa i morgon,med det är ju så mycket lättare att maila.....



Här är några kort från våran pulkapromenad, den på vägen har ni sett  både med och utan snö förrut men så här mycket snö är det i dag. Det va lite snöblandatregn ute i dag när vi va ute.

  


Kommentarer
Postat av: Nina

vilken mysig blogg du har!



ja, det blev verkligen VITT ute, riktigt härligt =)

2009-02-08 @ 17:41:00
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0