tisdag

Ida ghar vi en strålande vacker dag, fast vi har ingen sol :) Men det känns som det  för det är ljust ute och 5 minus. Friskt och skönt (tror jag för jag har ju inte varit ute ännu ;)  Men har räknat med att A och jag ska ut en sväng, det va länge sen vi bara va ute och grega med snön =)

I går kväll blev det ett afroaerbicpass med 30min styrka efteråt, så skönt =) Har visserligen lite träningsvärk idag men då känns det ännu bättre tycker jag =)

Har inte så många planer för dagen. Blir väl det vanliga tvätta/strycka köret tror jag, jobbar ju i morgon så då är det skönt att sånt är gjort. Sambon kommer nog bli tvungen att fixa med bilen i morgon när han är hemma med A, bilen ska besiktas på torsdag.  Så  A har nog tur och får vara med farmor en sväng i morgon:)
Vi ska på födelsedagskalas i kväll till ett kusin barn som fyller 17, vad ska man köpa i present ? Hon jobbar lite extra så hon köper det hon vill ha själv. Sist vi va på kalas så blev det en tidningsprenumeration, få se om det blir det den här gången också, hmmm.


Nä nu är det dax för en sväng ut =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0