tulpaner

När man jobbar så förstår jag inte, jag hinner ingenting...... Hur ska det gå när jag börjar jobba flera dagar i veckan?  Man hoppas att det blir rutin så man hinner lite av allt det andra som ska göras...Det funkar ju för dom flesta andra och det har ju funkat för mig förrut.....

Igår hann jag packa två tradra paket innan det va dax för maten, som sambon fixa ( han har ju varit hemma idag). Därefter va det dax att byta om för då va det dax för afroaerobic. Så svårt det är att få till alla steg men man känner sig så nöjd när man lyckas ;) Igår va det en halv timme box innan stretchen, så kul det va. Dottern och jag "slogs", hon tyckte nog det va roligare än vad jag tyckte....Men trött och svettiga blev vi bägge två ;)

När jag kom hem så skulle jag fortsätta med tradera, skicka mail till några som vunnit auktioner, men det funkade inte....Gick inte att skicka några mail alls. Så det ska jag hinna med nu innan det är dax för frukost.

Har inga planer för dagen. Kanske baka bullar. Vi har sportlov här den här veckan så jag har dom stora barnen hemma. Finns väl risk att dom vill att jag kör dom någonstans, det är en av nackdlearna med att bo på landet. Vi har inga bussar alls när det är lov.....



Såna här fina tulpaner har vi står på köksbordet just nu ♥

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Nu längtar man efter tulpaner

2009-02-17 @ 09:07:19
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tulpaner är så fint och vårigt! =)

2009-02-17 @ 16:18:03
URL: http://shoppingbloggen.com
Postat av: Jennie

Tulpaner är såå vackra :) Har också ett gäng rosa tulpaner på mitt bord, tyvärr är de påväg att blomma över. Kram!

2009-02-19 @ 08:02:50
URL: http://skattkistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0