äntligen

Har inte fått internet att funka idag. Blev så arg för hade tänkt passa på att blogga mycket och hinna läsa ikapp dom jag brukar läsa. För idag har A och jag varit ensamma hemma. Dom stora barnen har börjat skolan och sambon börja som sagt jobba igår. Imorgon jobbar jag igen och på helgerna är det så mycket annat som händer. Vi har visserligen varsinn dator men tiden brukar inte finnas att sätta sig ner.

Men jag har ju hunnit en massa annat istället, mest bara sånt som man legat efter med nu när man varit lediga så länge och haft en massa annat skoj för sig istället. Dammsugit noga har ju bara blivit "snabb" svängar där man sett dammtussar och under A;s matstol sen jul,hmm, då vi fick en ergorapido.





 


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Svar: Tack så mycket. Jag koftan är underbar :)

2009-01-08 @ 20:06:02
URL: http://whattowear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0