bytt sovrum

Ja igår började en liten flyttcirkus hemma hos oss. Vi har  flytta upp till stora sonens gamla sovrum, han har ju flyttat ut i friggeboden. Vårat gamla sovrum ska bli lekrum åt A, just nu är det väldigt fullt i tvrummet där han nu har alla sina leksaker + några efter som stora barnen, såna kommer det mer av, finns ett rum fullt med gamla leksaker hos mormor/morfar.  På något konstigt sätt så hade det blivit fullt redan ditt vi skulle flytta så det va bara att tömma rummet först, vilket tog sin lilla tid.
Men vi sov i allafall i vårat nya sovrum i natt men leksakerna står fortfarande kvar i tvrummet. För självklart blev sambon och jag osams om något i går:(  Så nu går allt på sparlåga. Men men vi tar nya tag, just nu är han hos sina föräldrar och fixar lite.

Hade tänkt gått en promenad för i dag är det bara fem minus. Tyvärr ingen sol men det ser ändå fint ut. Det börjar ju bli dax för vägning på viktväktarna snart (onsdag). Har ju ätit allt jag velat, som jag planerat men jag trodde att det skulle bli mera motion för min del. Har väl blivit någon promenad men inte alls i den mängd jag tänkt mig. Men nu när vi köpt Wii så har jag ju faktiskt tränat lite där ;)  Jaja vi får se vad vågen säger på onsdag, hade ju planer på att inte gå upp i allafall men vi får se. Har ju några dagar till på mig. Fast vet åtminstonne ett "kalas" till innan dess.  Sambon fråga i fall han fick ta fram jordnötsringar i går eller om jag inte skulle kunna låta bli dom igår. Han "fick" ta fram dom och jag tog några (fler än planerat, förstås,hmm). Vi såg på en Beckfilm men den va inge bra, minns inte ens vad den hette nu. Handla om några kontstjuvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0