lördagskväll

Nu är vi snart klara med flyttning av alla leksaker till A;s nya lekrum. Ska bli så skönt när det blir tomt i tvrummet, även fast jag tror att han kommer att ha lite saker kvar där ;)

En kompis till sambon kom över på em (är fortfarande kvar) dom har "fibblat" lite med datorerna och nu är det Wii som gäller. Kul hur vuxna "män" kan leka !  Jag sitter brevid för jag har äntligen fått tillbaka min dator =)  Annars hade jag nog fått skriva hur vuxna människor kan leka ;)

Har bläddrat igenom en tidning jag fick när jag tog en prenumeration till systerdottern i julklapp. Man fick välja och jag valde Laura , ni vet tidningen för alla kvinnor över 40+ ( jag har ju faktiskt fyllt 40 och lite till, kom just på att jag fyller om 16 dagar igen). På framsidan är det en bild på Anne Lundberg ( hon från antikrundan, ja ni hör ju så gammal jag är ;) Har inte tänkt på att hon är så snygg tidigare.  Har inte läst hela ännu men nu vet jag hur jag ska få iordning på alla "pryttlar" i badrummet, vårens mode (inget som känns aktuellt för mig) och om underkläder som gör underverk :0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0