onsdag

Nu har man jobba en dag igen. Börja 6.45 så det va lite tugnt i morse, har ju 30min resväg också.

Dottern har varit barnvakt åt A och det verkar ha gott bra. Skönt, men trodde inget annat heller ;) Både hon och stora sonen är duktiga med lillebror.

Nä nu är det dax att åka och väga sig på viktväktarna. Kolla på vågen här hemm och det såg ut som det va 1kg upp sedan veckan före jul( få se hur det ser ut på vv åvgen). Hmmmm, ätit som jag tänkt även fast det har slunkit ner en och annan choklad bit mer än det va tänkt men jag har inte rört på mig alls tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att du får en fin kväll nu

2009-01-07 @ 19:34:17
Postat av: Anonym

Hoppas att du får en fin kväll nu

2009-01-07 @ 19:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0