pulkapromenad

A och jag har varit ute en timme så härligt det är =)
Vi gjorde först en massa bus. A skrattar och jag "apar" mig. Viktväktarkonsulenten visa hur hon gjorde när hon va på promenad med sin Stockholmare, hon for fram och tillbaka upp och ner på alla stenar, han gick allstå för långsamt enligt henne så hon hann gå flera varv runt honom på vägen. Det hade jag i huvudet när vi va ute, jag snurra runt fäckta med armarna och benen och A skratta så han ramla. Men kul hade vi. ( Vi prata allstå om vardagsmotion i går på mötet ). Sen va det dax för en promenad med pulkan. Vi gick upp på skogsvägen här bakom.  Så här mycket snö har vi allstå. Precis lagom för en pulkapromenad enligt mig ;) Men vet ni vad som hände, jo A somnar.....Hoppas han va trött och inte tyckte det va tråkigt att åka pulka. En kvart bort och lika långt hem (förstås) är väl en lagom bit att gå bara så där ändå utan att man tänker på det som motion.  Så här såg han ut =) Älsklingen min.

Kommentarer
Postat av: Amlon

hihi Vad skönt han sov. Fast ställningen ser ju sådär ut! ;)) Vilka underbara äppelkinder! ♥

2009-02-04 @ 12:57:55
URL: http://amlon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0