söndag eftermiddag

Det blev en kort dag i dag med på jobbet, skönt men vi får ju betalt per timme så det blir ju inga pengar förstås ;)
Idag blev det raka vägen hem vilket va jätte skönt. Det tog lite längre tid än vanligt att komma hem för det har kommit en massa blötsnö som ligger kvar på vägen och gör det "slirit". När jag kom hem åt vi lite lunch och sen sov jag lite middag med A, skönt :)

Vi har just avslutat middagen som stora sonen gjort i dag blev det Orientgryta ur viktväktarnas familjekokbok men den va så där så inget recept idag ;)

Sambon har en kompis här så dom spelar Wii och A springer i vägen ;) Han får passa sig så han inte får en "snyting".

Jag har varit duktig och jag tagit en massa kort på kläder som ska läggas upp på tradera. Men min dator har varit upptagen så jag har inte läggt upp några annonser ännu. Ska också skicka bilder på barnkläderna till syrran som fick en liten kille strax förre jul och kolla om hon vill ha några av dessa. Jag glömde visa henne den har kassen med kläder när dom va uppe :( Hoppas han inte har hunnit vuxit ur dom om det är något hon vill ha.

Sambon och jag ska till banken i morgon och kolla vår ekonomi, inge kul, nästan alla besparingar har gått ut nu när vi är hemma med A. (Vi tar ut minsta möjliga för att kunna vara hemma så länge som möjligt.)Det är det ju värt men vi vill ju inte gå i "konkurs" för det heller. Så vi ska kolla om vi ska/kan lägga om några lån och få det mer fördelaktigt. Vilket vore toppen. Så nu ska jag leta upp alla papper som dom vill ha. Dom sitter nog i pärmen där dom ska men dom ska ju plockas fram så dom kommer med också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0