söndag med magsjuka

Hjälp var tar tiden vägen ?!?

Dagen börja inte alls som vi tänkt oss. Kl 6 vakna jag av att jag hör A bajsa ( ja, han låg i våran säng), på vägen ner för att byta blöja kräks han över mig..... Då kommer sambon efter för att hjälpa till. A och jag ställer oss i duschen inte så mycket annat göra. 
Men som tur är märks det inget på honom, han är hur pigg och glad som helst. Det har inte heller kommit något mera kräks. Fast bajset är inge kul....

Ingen bra dag att få magsjukan på. Jag fyller år i morgon så det va tänkt att svärföräldrarna och min mamma och pappa skulle komma på fika i dag. Svärföräldrarna har varit här ändå (svärfar har just varit magsjuk) men mamma och pappa ville vänta ( dom kanske ringer senare och kanske kommer på kvällen, men jag tror inte det)

Av svärföräldrarna fick jag en fin orkide och pengar till bakplåtspapper ;)  Hade önskat mig sånt där flergångspapper ( har ett sen tidigare och tycker det är super bra) men  med pengarna jag fick kan jag köpa massor av såna för, så det blir nog något annat också =)

Kommentarer
Postat av: stina

Ush vad trist med magsjuka ....det är det värsta jag vet ! Som tur är så har mina ungar nästan aldrig haft det !

Men oj fyller du år i morgon!!!! Det gör jag också!!!

Grattis i förskott !

Kram Stina

2009-01-18 @ 22:01:43
URL: http://www.stinas-sida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0