torsdag

Det gick jätte bra i går på vv, hade gått ner 1,2kg. Så nu är julens "synder" borta + lite till. Nu gäller det att hålla i bara ;)
Känns som det kommer att bli svårt ihelgen,hmm.

Är på väg till frissan. Idag blir det bara klippning och så köper jag hem en toning. Ska passa på att handla när jag ändå är i "civilisationen". Kanske följer svärmor med och tar hand om A, annars så stannar han kvar hos henne medans jag klipper mig.

Har fortfarande ingen egen dator, men nu börjar det närma sig. Sambon trixar och fixar =)  Så snart hoppas jag hitta min lista med bloggar jag brukar läsa, kom på att jag kan läsa dom som lämnat kommentarer hos mig via blogg. Tyvärr så är det mycket svårare att sitta här uppe vid sambons dator än nere vid min ;) Men nu tycker dottern att hennes dator också beter sig underlig åt så det kanske är läge att kolla dem också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow, vilket resultat!! Bra jobbat!!

2009-01-15 @ 22:35:24
Postat av: Anna

2009-01-15 @ 22:35:51
URL: http://annaspoints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0