onsdag

Solen skiner och det är bara någon minus grad. Men vi har inte gått någon morgonpromenad.

Har en hel del att göra i dag men har som vanligt kommit igång ännu. Hur ska man göra för att få en massa energi så man kommer igång på morgonen. Trots att jag går upp kl7 och fixar frukost åt dom stora barnen, klart dom kan det själva men jag vill vara uppe och träffa dom innan dom ska i väg till skolan. I dag kom jag inte in i duschen förrän kl10, jag börjar plocka med en det ena än det andra, hmmm. Nu är klockan snart tolv och jag har i princip inte hunnit göra något som jag tänkt, ja om man inte räknar det där vanliga som alltid ska göras som plockat ur diskmaskinen , hängt en maskin tvätt (och har nästa inne nu, självklart så va jag först tvungnen att ta nertvätten som hängde sen igår).
Har planer på att ta ner julgardinerna i dag ( dom är röda men inga tomtar) men det för ju med sig en massa annat som tvätta fönstrena och torka ur, strycka gardiner ( och när man ändå slapat frram stryckbrädan så är det väl lika bra att stycka resten också)

Nä nu pratar vi om något roligare =) Gårdagens Knut. Jag tyckte det va mycket folk trots tisdag, tyvärr inte så många utklädda som vanligt, men massor ändå. Jag har sett att www.knutmasso.se inte fått ut några av årets bilder ännu men om ni går in på UNT så finns det ett bildspel där. På andra bilden är syrransdotter en av dom utklädda.
Jag hade med mig kameran men när vi skulle ta en bild på A så va det slut på batterier, typiskt!  A va klädd som en riddare, fast han gillade det inte alls och han tyckte det va otäckt med alla utklädda, stackarn. Som tur va somna han innan vi kom upp till gatan men han va med på torget. Där vi dansa lite. När det börja ta slut där och minskat med folk så tyckte han att det va OK ;)

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling i min blogg. Man kan vinna blandannat redken produkter, hårborstar och en ga.ma plattång :)



Bara 50 styckna kan delta för att alla ska ha stor möjlighet att vinna. så först till kvarn!



www.trisslotten.blogg.se

2009-01-15 @ 07:22:12
Postat av: Anonym

föresten hör gärna av dej om du säljer blogg designer :)

[email protected]

2009-01-15 @ 07:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0