090726

Har inte haft koll på vilken dag det är idag, har varit och kollat i brevlådan flera gånger om posten varit här innan sambon sa att det va söndag=ingen post ;)  Visserligen vet jag att jag ska jobba  i morgon och då är det måndag ;) 

Idag har det varit mera tvättande, har även hunnit bäddat rent och gått igenom en kasse med kläder till A som jag fått av syrran med urväxta kläder från hennes barn. Har fler saker på listan som skulle hinnas med idag men dom får stå kvar till någon annandag för när sambon kommer ner efter att han lagt A så ska vi se senaste Wallander. =)

När sambon va över till svärföräldrarna tidigare i dag så kom han hem med 2liter blåbär, så rensat såna har jag också gjort =) Så är nu blå om händer och fingrar, och jag som ska jobba i morgon :( Någon som har något knep för att få bort färgen ?


Kommentarer
Postat av: Nina

mm, vad gott med blåbär!



har tyvärr ingen aning om hur man får bort färgen! =/



kram

2009-07-26 @ 20:58:42
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0