födelsedags

Oj vad har hänt nu?!? kollade in besökstatistiken och den har skjutit i höjden. Dagens besökare är mer än vad jag har på typ en månad annars......Kanske har vunnit någon tävling....Jag som inte haft tid att skrivit något alls idag....

Jaja vi har i alla fall haft "barnkalas" idag här hemma. Det är väl sista gången man får ha ett sånt för stora sonen nu när han är 18 så får det väl heta födelsedagskalas hedan efter ;)  Folk kom tidigare än vi trott så det blev bråttom att fixa allt. Men vi har haft det trevligt med lagom mycket folk och grillat och ätit tårta =)

Hade bla "gjort"  "glasstårta", vispa vaniljvisp och blanda i dajm kulor. Lägg i en form som kan stå i frysen och frys in så får man en god "glass". Ätit flera såna vid olika tillfällen men aldrig gjort någon själv förrut. Prova ni också det är jätte lätt och gott =)


Det får bli en ros(även i dag) till sonen =)


update;  Jag har vunnit en tävling hos Engla, ett par jätte fina Croocs skor till A.

Kommentarer
Postat av: Nina

det låter gott, men nu MÅSTE jag sluta äta onyttigheter ;)



grattis till vinsten! kram

2009-07-05 @ 22:06:49
URL: http://ninadays.blogg.se/
Postat av: Katti

Å va kul. Vi ska få en herrgårdsupplevelse. :) Ska bli spännande. Åker på onsdag. Ha det bra! Kram Katti

2009-07-06 @ 01:09:44
URL: http://kattitingeling.blogg.se/
Postat av: Att ha det gott

GRATTIS

2009-07-06 @ 09:02:52
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0