"Foppatofflor"

På vår husbilstripp blev även jag med foppatofflor ;)  Inget jag tänk införskaffa,  men sambon tyckte absolut jag skulle ha ett par. Så efter en hel del övertalning så gav jag med mig och köpte ett par billiga ;)  Lite skönt är det allt att ha dom när man bara ska springa ut en snabbis även fast jag oftast brukar vara bar fota. Fast nu är det blöt i gräset på morgonen när jag går ut =)

 Fösrt såg dom ut så här men nu har dom blivit "pimpade" av dottern och sambon ;)

    En jordgubbe och en dalahäst blev det =)

Kommentarer
Postat av: anna

kalrt du ksa ha foppatofflor, vad hade man väl gjort utan dom!

2009-07-30 @ 10:07:06
URL: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan
Postat av: I våran lilla vrå

jag har oxå ett par foppa.. Å ÄLSKAR DOM! Går i dom jämnt på sommaren, å gärna på vår å hösten oxå om de går... De e ju toppen med foppa! (ler)



kram

2009-07-30 @ 10:50:23
URL: http://cettciliasklotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0