fredagsmorgon

Äntligen fredag känns det som....Jobba en hel vecka när man inte är van tar på ;)  Tur att jag har värdens bästa sambo som har sköt "marksservice" hemma =)

Idag är det A;s 2 årsdag! (och jag jobbar, dålig planering :(    Känns som han alltid varit här även fast det känns som han nyss kom, konstigt ;)  Minns det inte som igår men har tänkt extra mycket på det nu några dagar. Vår älskade lilla ♥busunge ♥
Vi ska ju som sagt inte ha kalas förrän i morgon.  Men en extra puss fick han innan jag gick upp =)


Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

GRATTIS till lillkillen

2009-07-31 @ 10:09:23
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: Sanna

Gratta lilla gossiga killen från mig.. han vet ju att mamma är där ändå, fast jag förstår dig. Ni får göra en kanon dag ändå..



Ha nu en fin helg vännen



Kramar om

2009-07-31 @ 13:42:36
URL: http://sannasuppner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0