måndag

Så där ja nu har jag varit ute en timme med stavarna =) Känner mig rätt så nöjd nu gäller det bara att det håller i sig ;)  Har visserligen hunnit fika också men det ska vara gott att leva också ;)

Idag va jag jätte sugen på att åka till stugan....Kan det vara för att vi har bestämmt att denna vecka ska mest ägnas ut allt små fix som inte har blivit gjort på stora sonens frigebod :(  Jätte skönt när det blir gjort men som sagt i dag kände jag för annat.....  Den här bilden är från i höstas. Nu står det en gammal ranglig soffa under fönstret och så är det massor av A;s saker som står där mellan varven när vi plockar undan vid regn och så....

Diskar fortfarande för hand...blir iallafall väldigt ren om händerna. (Ja ni vet det gäller att se positivt på saker och ting :), tyvärr väldigt torr också så smörjer händerna titt som tätt.

Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Vad roligt att du är med och tävlar hos mig! :-) Kram kram

2009-07-13 @ 15:13:35
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina

åh, vad duktig du är, 1 timmes stavgång är ju suveränt! hejja dig! =)



här blev det en jättekort prommis idag, men med rejält tempo och allt är ju bättre än inget!



kram

2009-07-13 @ 21:48:01
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0