namnsdagsbarn

Fortfarande underbart väder (om man som mig tycker om sol och värme förstås ;)
A och jag tog en morgonpromenad vid kl8 då hade vi redan 21 grader =) Lite i varmaste laget men jag gick inte så jätte fort...men svettig blev jag ;)

Har just ätit klart frukosten ute, tror vi har suttit ute och ätit alla våra måltider i flera veckor nu. Så skönt men hur kommer det bli när man måste äta inne igen.....

Svärmor ringde just och gratta A och sambon som har namnsdag i dag =) Och hon bjöd på fika =)  Själv hade jag inte koll på vilken namnsdag det är i dag så det va tur hon påminnde mig ;)

Vi ska senare under dagen åka på barnkalas, min kusins son som fyller 11 i nästa vecka men då skulle dom vara på Gotland och så långt;) va det inga gäster som tänkte åka....För våran del va det också tur eftersom vi också kommer att vara borta då =)



Här får jag hjälp av ett av namnsdagsbarnen med att vattna blommorna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0