skitväder :(

Idag är det verkligen ett skitväder. Regnrusk usch usch usch :(   Börja redan i natt så jag har haft det svårt att sova.  Men nu verkar det som det börjar lugna ner sig.
 
Vi hade haft planer på att åka till Öregrund där Sigyn lagt till. Men som sagt inte riktigt rätt väder för en dag i Öregrund. Får se om det blir en sväng i morgon, jag ska ju jobba i helgen.

Har just haft fika främmande så har bakat en plåt med äppelmuffins. Mums så nu luktar det gott av kanel här hemma.

När jag va ut och hämta posten såg jag att några av mina blomkrukor ramlat omkull. Men såg ut som både blommorna och krukorna klarat sig bra.

 

Har inga bilder från i år men så här såg det ut förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0