söndag

Har hunnit legat en stund på soffan, löste lite suduko när jag kom hem efter att sambon (eller va det stora sonen...) fixat lite fika.

Idag blev det grillad kyckling, mums så gott och länge sen vi grilla. Som vanligt blev det ugnsrostade grönsaker och potatis till. Wokade även paprika och färska champinjoner på grillen. Hade en massa färska grönsaker till. Har haft jeansen idag, inge kul, nu är det dax att ta tag i ätandet och promenaderna igen.

Sen fick jag diska för hand :(  Inge kul....Diskmaskinen har lagt av......Så fort man glömmer hur trååååkigt det är att diska, eller egentligen inte men vi har så liten diskbänk så man får inte plats att ställa upp ett torkställ ens. Sambon ska kolla på den i morgon, så hoppas hoppas att han får fart på den igen.

På kvällen så har sambon och jag haft soffhäng =) Det va länge sen, jag brukar tyvärr sita med datorn på slagen medans vi ser på tv;n, hmmmm.  Men i kväll så har vi sett en film, Felon, ingen höjdar film men helt ok. Trots en massa slagsmål och blod.

Nu är det dax för sängen, hoppas få sova hela natten och länge i morgon bitti =)

 Just ja han springa in på Kick efter jobbet och köpa balsam till Aussie shampot jag vann tidigare i går. Tycker att shampot är super bra ( och luktar godis) Hoppas på att det blir ännu bättre nu när jag börjar använda balsamet också :)  Va lite sugen på att köpa även inpackningen men det får bli nästa gång jag jobbar. Hade tur och fick ett prov på inpackningen när jag betala. Någon som har testat dessa produkter, vad tycker ni ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0