tisdag

Har varit väldigt disigt men nu verkar det som solen titar fram =)

Tog A i vagnen innan dom andra vakna och gick en timmes promenad =) Härligt skönt så där morognen =)   Han och jag hade jättekul ihop och han höll sig kvar i vagnen utan problem något som annars inte alltid är så lätt ;)

Ska strax skjutsa dom stora barnen till bussen, dom ska åka och hälsa på sina (halv)småsyskon som bor hos deras mamma. Tror att dom längtar och tycker det ska bli kul. Jag tycker det är jätte bra att dom åker dit =)



Bor inga kossor nära oss men så här efter midsommar så brukar det komma ett gäng kvigor och gå i hagen mitt emot oss. Idag passa A och jag på att hälsa på dom =)

Kommentarer
Postat av: a home far away

Hihi så söta kossor, det är väl sommar om nåt!



Kram Gunilla från Singapore

2009-07-14 @ 15:14:02
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com/
Postat av: C a m i l l a

Jag har lite koskräck, men på håll är de rätt söta...

Kram!

2009-07-14 @ 19:19:55
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0