onsdag med Harry Potter premiär

Man kan tro att vi inte varit hemma idag eftersom jag inte suttit vid datorn alls =)  Men det har vi ;)   Har bara varit ute i den härliga solen =) Gäller att passa på även fast det ser ut som det ska fortsätta några dagar till =)

A har badat i sin pool. Något jag tror han kan göra hela dagen om han fick ;)  Varit iväg och hämtat dom stora barnen vid bussen. Dom hade haft det jätte kul hos deras småsyskon. 

Paketet från HM har hämtas också =)  Däri fanns både sånt som gillas och sånt som ska skickas tillbakas en del för ändring av storlek annat vill vi inte se igen ;)  Nu va det mest rea saker så andra storlekar kanske inte kan ordnas. Är mest nöjd med en rod och vit randig klänning. Jag som ytterst sällan har röda kläder =)

Nu har just kommit hem från en biltur. Jag har hämtat dom stora barnen som varit på bio med ett par kompisar. Dom har sett Harry Potter filmen som har premiär idag. Dom är kanske lite stora för den, men när Harry Potter va som störst va dom i precis rätt åldersgrupp så dom tycker det är lite kul att se.

Just höll på att glömma att berätta att det har blivit en cykeltur nu på kvällen också. Blev ingen morgon promenad för när jag hade vaknat och fått i mig lite frukost med dom andra så va det i varmaste laget ;)

Kommentarer
Postat av: Att ha det gott

Vad tyckte de om filmen

dotter har en kompis som krävde att de skulle se den nu i dagarna

2009-07-16 @ 08:15:56
URL: http://rubinen777.blogg.se/
Postat av: anna

åh paket från HM, jar inte vågat koll ain nyhetterna än, jag vet att jag kommer att klicka hejdläst om jag ger mig in på hemsidan!

2009-07-16 @ 18:39:43
URL: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0